Winands Marketing |  Onderneem het!

WINANDS MARKETING  

GROEIMARKT

 

De wereldwijde “obsessie” met gezondheid, anti-aging, energie en gewichtsbeheersing biedt kansen voor u! Wereldwijd wordt voor duizenden miljarden dollar’s/euro’s uitgegeven aan biologische- en gezonde voeding, voedingssuppletie, sportartikelen, fitness en spa’s.

De markt voor ‘gezond leven’ groeit jaarlijks met 11 procent. Wereldwijd kampen er bijvoorbeeld 1,6 miljard volwassen met overgewicht, waarvan 400 miljoen met ernstig overgewicht – obesitas. De Wereldgezondheidsorganisatie WHO schat dat in 2015 ruim 2 miljard mensen met overgewicht kampen, waarvan 700 miljoen aan obesitas lijden. Overgewicht verhoogt het risico op chronische ziekten zoals hart- en vaatkwalen en diabetes type 2, wat de kosten voor de gezondheidszorg fors doet stijgen. Door de bewustwording op dit gebied zien steeds meer mensen de noodzaak in van een
gezondere lifestyle.

De markt voor gezond leven bestaat uit drie clusters: natuurlijke- en biologische voeding (258 miljard dollar), voedingssupplementen en dieetbegeleiding (129 miljard dollar) en sport en ontspanning (333 miljard dollar). Het groeipotentieel voor de drie markten is aanzienlijk!

 

WIN is een marktgericht en geen produktgericht bedrijf. Zij doet onderzoek naar wat de vraag is op de markt en sluit naar aanleiding daarvan contracten met produktie -en/of dienstverlenende maatschappijen. Door de éénzijdigheid van deze contracten kan WIN flexibel inspelen op de veranderingen in de markt.

 

Momenteel bedraagt de welzijnsindustrie in Europa alleen al 1000 miljard euro per jaar. De voorspelling is dat deze markt binnen 5 jaar zal verdubbelen. WIN heeft contracten gesloten met toonaangevende klinieken over de hele wereld die gericht zijn op onderzoek en ontwikkeling op het gebied van preventieve gezondheidszorg.

Winands Marketing |  Onderneem het!